Marketing

1 van 55
Geen resultaten gevonden voor de filter!
Jumbo wil altijd winnen
Jumbo wil altijd winnen
Als het met een willekeurig bedrijf wat minder gaat, heb ik de manier om er snel uit te komen: ga met je klanten om de tafel zitten en leg je problemen op tafel. Zij zullen je de weg wijzen’, aldus Karel van Eerd. Het boek met de 7...
1-4 werkdagen
€ 27,95
Marketing
Marketing
Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend...
1-4 werkdagen
€ 35,95
De gehaakte aardbei
De gehaakte aardbei
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in...
1-4 werkdagen
€ 16,95
De Bedrijfsnar
De Bedrijfsnar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen? De...
1-4 werkdagen
€ 34,95
De Bedrijfsnar
De Bedrijfsnar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen? De...
1-4 werkdagen
€ 49,95
Nudging & Overtuigen
Nudging & Overtuigen
Nudging won de laatste jaren sterk aan belangstelling. Verschillende overheden en organisaties maken er reeds gebruik van. Maar wat houdt nudging nu concreet in? En hoe kan je het zelf toepassen? Een ‘nudge’ betekent letterlijk een...
1-4 werkdagen
€ 29,00
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit...
1-4 werkdagen
€ 39,95
Proactief verkopen met peper in je reet
Proactief verkopen met peper in je reet
Ingrid van Sloun is ondernemer in hart en nieren. En met peper in de reet! Ze is geboren in Born (born in Born) boven de toonbank van de toenmalige drogisterij van haar vader. Daar leerde ze al vroeg het salesvak. Met meer dan 35 jaar...
1-4 werkdagen
€ 24,95
Marketing in beweging
Marketing in beweging
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met...
1-4 werkdagen
€ 60,00
Marketingfacts Jaarboek 2021-2022
Marketingfacts Jaarboek 2021-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Om die reden is marketing-vakblog Marketingfacts.nl aan het begin van vorig decennium ontstaan en om die reden...
1-4 werkdagen
€ 29,95
Creatief schrijven
Creatief schrijven
Dit boek maakt een nóg betere copywriter van je. Gebruik je vaak dezelfde (saaie) zinsformuleringen? In CREATIEF SCHRIJVEN onthul ik mijn hele trukendoos: 57 invalshoeken en 8 woordenlijsten waarmee je méér variatie aanbrengt in je...
1-4 werkdagen
€ 25,00
Meer succes met Instagram!
Meer succes met Instagram!
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik en heeft wereldwijd inmiddels de grens van 1 miljard...
1-4 werkdagen
€ 22,50
1 van 55
Laatst bekeken