Marketing

1 van 57
Geen resultaten gevonden voor de filter!
Op ons erf
Op ons erf
OP ONS ERF In 7 stappen gasten ontvangen op je boerderij Wil je starten of uitbreiden met culinaire activiteiten op je boerderij, hoe bereik je dan je gasten? Aan welke wetten en regels moet je voldoen? Hoe verdien je eraan? En hoe houd...
1-4 werkdagen
€ 14,95
Verkiezingen winnen
Verkiezingen winnen
Verkiezingen winnen In het boek ‘Verkiezingen winnen’ krijgen politieke partijen en politici 12 concrete stappen voorgeschoteld die leiden tot een succesvolle verkiezingscampagne. De partij die er als beste in slaagt om tijd, menskracht...
1-4 werkdagen
€ 34,95
Van ons erf
Van ons erf
VAN ONS ERF In 7 stappen je eigen boerderijproducten verkopen Wil je starten of uitbreiden met rechtstreekse verkoop van boerderijproducten, hoe bereik je dan die klanten? Aan welke wetten en regels moet je voldoen? Hoe verdien je er...
1-4 werkdagen
€ 14,95
MagazineMarketing
MagazineMarketing
Dag dertien-in-een-dozijn-formules. Hallo magazinemarketing. In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld. Een magazine geeft net zoveel...
1-4 werkdagen
€ 59,00
Jumbo wil altijd winnen
Jumbo wil altijd winnen
Als het met een willekeurig bedrijf wat minder gaat, heb ik de manier om er snel uit te komen: ga met je klanten om de tafel zitten en leg je problemen op tafel. Zij zullen je de weg wijzen’, aldus Karel van Eerd. Het boek met de 7...
1-4 werkdagen
€ 27,95
Marketing
Marketing
Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend...
1-4 werkdagen
€ 37,75
De gehaakte aardbei
De gehaakte aardbei
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in...
1-4 werkdagen
€ 16,95
De Bedrijfsnar
De Bedrijfsnar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen? De...
1-4 werkdagen
€ 34,95
De Bedrijfsnar
De Bedrijfsnar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen? De...
1-4 werkdagen
€ 49,95
Nudging & Overtuigen
Nudging & Overtuigen
Nudging won de laatste jaren sterk aan belangstelling. Verschillende overheden en organisaties maken er reeds gebruik van. Maar wat houdt nudging nu concreet in? En hoe kan je het zelf toepassen? Een ‘nudge’ betekent letterlijk een...
1-4 werkdagen
€ 29,00
Operationele verkoopcyclus
Operationele verkoopcyclus
1-4 werkdagen
€ 39,95
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit...
1-4 werkdagen
€ 39,95
1 van 57
Laatst bekeken