Communicatie

1 van 63
Geen resultaten gevonden voor de filter!
Je doet het toch wel gratis?
Je doet het toch wel gratis?
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er...
1-2 werkdagen
€ 22,50
Tasty feedback!
Tasty feedback!
How do you tempt people to ask feedback? By getting them to taste it. If they like it, they'll want more. Feedback chocolate is a simple, positive way to practise asking, giving and receiving feedback. The chocolates are suitable...
1-2 werkdagen
€ 9,95
Het evenement dat niemand wil missen
Het evenement dat niemand wil missen
Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega’s betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Het evenement dat niemand wil...
1-2 werkdagen
€ 22,50
Wie dit leest is gek op netwerken
Wie dit leest is gek op netwerken
Rob B. Tol, oprichter van de NetwerkAcademie heeft een vierde boek geschreven over succesvol zakelijk netwerken. Kort en krachtig op z’n Rotterdams. Over de Formule V: Verleiden, Veroveren, Verrassen, Verbinden, Verdiepen en Verlengen...
1-2 werkdagen
€ 19,50
Handboek co-creatie
Handboek co-creatie
1-2 werkdagen
€ 15,00
Luister!
Luister!
Iedereen vindt het leuk om over zichzelf te praten. Van de schoonheidssalon tot de directiekamer delen mensen hun gevoelens, ideeën en gedachten over elk onderwerp dat je maar kunt bedenken. Maar als iedereen aan het praten is, wie...
1-2 werkdagen
€ 24,50
Het Betekenboek
Het Betekenboek
‘Teken je eigen symbolen aan de hand van 250+ voorbeelden’ Steeds meer mensen ontdekken de kracht van het tekenen binnen een werkomgeving. Als je hier net mee begint, kan het zoeken zijn hoe je tot betekenisvolle beelden komt. Met dit...
1-2 werkdagen
€ 15,00
Hosselen, harken en andere handigheden
Hosselen, harken en andere handigheden
Hoe word je een succesvolle freelance journalist en hoe houd je het leuk? Wat doe je als het tegenzit? Hoe kun je je journalistieke vaardigheden en kennis nog op andere manieren inzetten? Freelancen als journalist betekent al lang niet...
1-2 werkdagen
€ 15,00
Storytelling
Storytelling
ALS JE DE KUNST VERSTAAT OM DROGE FEITEN TE BRENGEN ALS EEN VERHAAL, KOMEN DIE FEITEN BETER BINNEN, EN WORDEN ZE LANGER ONTHOUDEN. DIE KUNST IS STORYTELLING. In dit boek vind je alles over storytelling. Je krijgt de kennis, inzichten en...
1-2 werkdagen
€ 26,95
N(i)et echt!
N(i)et echt!
Misleidende informatie is er altijd al geweest. Toch was de tsunami aan nieuws voor jou en je leerlingen nog nooit zo groot als nu. Het onderscheid maken tussen wat betrouwbaar is en wat niet? Dat is vandaag heel moeilijk. We zijn...
1-2 werkdagen
€ 24,50
Media
Media
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om? Media sluit aan bij de...
1-2 werkdagen
€ 43,95
We love events
We love events
Maak van je event ook een digitaal spektakel Vandaag de dag nemen eventbezoekers deel aan twee events: het realtime-event, dit is de beleving van het werkelijke fysieke event, en het conversatie-event, dat volop leeft en roddelt in...
1-2 werkdagen
€ 29,99
1 van 63
Laatst bekeken