Klantenbehoud in fitnessclubs

praktische retentie tools voor managers

Klantenbehoud in fitnessclubs
€ 49,50
1-4 werkdagen

Wil je weten of dit product in onze winkel op voorraad is? Bel ons op: 0523 - 26 13 92 of kom langs!

  • 9789082190489
  • 10 november 2015
Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die...meer
Productinformatie "Klantenbehoud in fitnessclubs"
Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die gerelateerd zijn aan dit meest belangrijke thema binnen de fitnessbranche. Deze geupdate editie 2013 biedt een overzicht van recent onderzoek en uiteraard praktische tools voor managers. Het boek telt drie delen en 139 pagina's.

In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces van klantenbehoud behandeld, van het ontvangen, naar de introductie, het begeleiden, tot en met de eventuele exit van klanten. Hoe ga je bijvoorbeeld om met opzeggingen? En welke strategieën kun je gebruiken om klanten alsnog te behouden of in de toekomst terug te winnen. In deel 3 gaat het over het management van klantenbehoud met een speciaal hoofdstuk over de integratie van retentie binnen het algehele kwaliteitsbeleid van fitnessclubs.
Taal: Nederlands
Bindwijze: Hardback
Pagina's: 136
Auteurs: Jan Middelkamp, Johan Steenbergen, Peter Wolfhagen
Uitgever: Redbox B.V.
Verdere links naar "Klantenbehoud in fitnessclubs"
Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Klantenbehoud in fitnessclubs"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de tekenreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken