De toekomst van concurrentie

waarde creëren samen met de klant

De toekomst van concurrentie
€ 32,99
1-4 werkdagen

Wil je weten of dit product in onze winkel op voorraad is? Bel ons op: 0523 - 26 13 92 of kom langs!

  • 9789025424770
  • 25 juli 2009
De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij...meer
Productinformatie "De toekomst van concurrentie"
De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen.
Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.
Druk: 1
Taal: Nederlands
Bindwijze: Paperback
Pagina's: 263
Auteurs: C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
Uitgever: Business Contact
Verdere links naar "De toekomst van concurrentie"
Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "De toekomst van concurrentie"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de tekenreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken