Businessmodellen in de culturele sector

Hype, noodzaak of schrikbeeld?

Businessmodellen in de culturele sector
€ 19,99
1-2 werkdagen

Wil je weten of dit product in onze winkel op voorraad is? Bel ons op: 0523 - 26 13 92 of kom langs!

  • 9789401462983
  • 1 oktober 2019
In tijden van digitalisering en druk op cultuur, is een businessmodel voor culturele...meer
Productinformatie "Businessmodellen in de culturele sector"

In tijden van digitalisering en druk op cultuur, is een businessmodel voor culturele organisaties meer geworden dan een verdienmodel. Je vertrekt erbij van de waarden die je wil overbrengen en voor wie, en je denkt na over de juiste partners, kanalen en middelen. Een sterk businessmodel biedt een holistische aanpak om na te denken over de architectuur van je eigen organisatie.

Dit boek biedt een internationale blik op de noodzaak en waarde van sterke businessmodellen, en bevat cases uit toonaangevende Europese organisaties.

Druk: 1
Taal: Nederlands
Bindwijze: Paperback
Pagina's: 144
Auteurs: Annick Schramme, Barbara Delft
Uitgever: Lannoo Campus
Verdere links naar "Businessmodellen in de culturele sector"
Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Businessmodellen in de culturele sector"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de tekenreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken